Review 10 blush palette

08:00

Oricare dintre noi am fost atrase (sau inca suntem) de o paleta in genul acesta. Chiar daca nu scrie nimic pe ea, cele cateva culori pe care le are ne-au impresionat de la prima privire.


Paleta de 10 farduri de obraz vine intr-un ambalaj simplu, negru, din plastic. Ambalajul nu pare a fi super rezistent dar nu vom juca ping-pong cu ea ca sa ne trebuiasca o carcasa super rezistenta. 
Imi place foarte mult ca este mata insa se murdareste foarte usor, dupa cum poti vedea e plina de urme de pudra, fond de ten si altele.


Nuantele sunt toate foarte frumoase, de la cele mai cuminti si subtile nuante pana la portocaliu si roz aprins, foarte indraznet. 


Cel mai mult am folosit aceste 4 nuante pentru ca eu nu ies foarte des din zona de confort si stiu sigur ca nu voi gresi cu acestea. Plus ca mi se pare mie ca ele merg cam la orice.


Paleta contine atat farduri mate cat si farduri cu putin sidef in ele. Blush-urile au o consistenta foarte fina si placuta la atingere, unele dintre ele sunt aproape cremoase.
Ca si pigmentatie, imi plac foarte mult, nici nu trebuie sa bag bine pensula in ele ca deja produsul s-a transferat pe ea. Trebuie sa ai grija totusi, odata am vrut sa fiu indrazneata so sa ies din casa cu un blush portocaliu... portocaliu a fost cu siguranta, se vedea din avion.


Cred ca o astfel de paleta ajunge la 50 lei. In orice caz, daca vrei mai multe nuante de fard de obraz dar nu vrei sa platesti foarte mult, aceasta optiune este destul de buna. Este adevarat, unele palete sunt deja uscate iar comerciantii nu vor sa le retraga pentru ca nu ii intereseaza sau nu vor sa piarda bani asa ca trebuie sa ai grija (sau noroc).

Love, D.

You Might Also Like

2 comentarii

  1. Hei Denisa, de unde ți-ai cumpărat paletuța asta ?
    Ești genială, te pup ! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna!
      Am primit-o cadou dar se gaseste cam peste tot online (okazii, olx, ebay/ site-uri de cosmetice gen produsecosmetice.ro etc)
      Te pup si eu! :*

      Ștergere

Ma intereseaza parerea ta. Te rog, spune-o printr-un comentariu.