Event Youtube si pareri

08:00

Daca ma urmariti pe facebook, stiti ca joi am fost la un eveniment pentru blogarite si youtuberite. Am filmat si un vlog pe care il gasiti atasat mai jos sau chiar pe canalul meu; am vrut sa "va iau" si pe voi cu mine ^.^

Vreau sa incep prin a spune ca mi-a placut extraordinar de mult faptul ca locatia a fost una centrala, usor de gasit si langa mijloace de transport in comun. yay for that one!

Organizarea mi-a lasat o impresie placuta: o sala frumos amenajata care parca ma ruga sa imi ies din zona de confort si sa interactionez cu oamenii; doua semne maari cu youtube, un pupitru inalt in alb si rosu (bineinteles) si chiar si un leagan. Nu mai vorbim de protocol. M-am bucurat foarte tare sa vad ca am avut toate ecusoane iar pe spatele lor era trecut programul astfel incat sa stim ce urmeaza, cand, cum, unde etc.

In prima parte am vorbit despre strategii de construire si promovare a canalului de youtube, apoi am discutat despre colaborarea blogger/vlogger - branduri cu reprezentanti pe social de la Avon si L'oreal, au urmat Koko si Laura Musuroaea care ne-au impartasit putin din experienta lor, am abordat putin si subiecte mai tehnice (foto-video-echipament) dar si de noile tendinte in unghii. 

La final a urmat o micuta sesiune de networking, ne-am bucurat de gustari si ne-am rasfatat cu manechiuri noi. Va atasez mai jos o poza cu unghiutele mele rosii si cu sticker-ul de pe unghia Stefanei (care este foarte mandra de el). Imi place foarte mult sa intalnesc in realitate persoanele pe care le urmaresc pe youtube, nu stiu de ce. 

In cele din urma a existat si o tombola cu 3 ape micelare oferite de bioderma: am fost si eu una dintre cele 3 norocoasa, woohoo! Am plecat acasa incarcata!




VLOG



Cam asta pot spune despre eveniment. Video-ul cred ca dezvaluie mai multe insight-uri, va invit sa il urmariti! 

Pana data viitoare, 
toate cele bune!

You Might Also Like

0 comentarii

Ma intereseaza parerea ta. Te rog, spune-o printr-un comentariu.