Review: Fardurile de pleoape Melkior

09:37


Nu stiu daca este o parere generala dar eu cand ma gandesc la machiaj imi apare in fata o paletuta cu 120 de culori sau asa ceva.
Eu am o experienta destul de nesatisfacatoare in ceea ce priveste fardurile de ochi: desi de calitate slaba, am avut nenorocul sa prind o paleta cu 120 de farduri si mai uscata decat cea a prietenei mele dupa care tanjeam foarte mult. Imi aduc aminte ca m-am chinuit mult si bine cu acele nuante: nu erau pigmentate, fall-out aveau cat cuprinde, unele nici nu se transferau pe pensula si mai aveau si o rezistenta foarte scazuta. Ce sa mai, groaznic!

De la aceasta experienta incoace tot incerc sa gasesc un brand cu farduri bune si sa imi compun o paleta completa de acolo. Drept sa va spun, dupa lungi cautari ma gandisem ca Inglot este o varianta buna: au acel sistem freedom si pot sa imi compun singura paletutele. Ulterior, am intalnit produsele Melkior si m-am sucit la 180 de grade. Sa va spun si de ce!




Paleta lor de culori este destul de mare: au nuante mate, sidefate, metalice si coapte iar fiecare categorie are un numar destul de mare de culori. Drept sa va spun, am 11 farduri de la ei dintre care 9 sunt mate. Eu sunt o fana a fardurilor mate asa ca mare mi-a fost mirarea sa vad ce calitate buna au. 

Fardurile sunt compacte, nu sunt crema sau gel, dar sunt atat de moi si se transfera atat de lejer pe pensula sau pe pleoapa incat iti da impresia ca sunt putin cremoase. Nivelul de pigmentatie este ireprosabil, dupa parerea mea; culoarea din pastiluta este culoarea care va fi si pe pleoapa ta. Pe pensula se transfera o cantitate foarte mare de produs foarte repede si usor (vezi ultima poza). Singurul moment in care, sa spunem, scade intensitatea fardului de pe pleoapa este atunci cand blenduim. Daca, insa, mai aplicam putin produs unde acesta parca a disparut, obtinem intensitatea initiala. 

O pastiluta este destul de mare (vezi prima poza); eu nu am intalnit un fard care sa fie intr-o cantitate asa mare. Pretul unei astfel de culori este 17 lei daca vreti sa va construiti o paleta si 23 lei daca vreti sa va luati un mono cu tot cu carcasa. Personal, eu aleg pastiluta simpla plus o paleta mai mare in care sa pot pune ce culori vreau. Din punctul acesta de vedere, mi se par mai practice paletele Melkior fata de Inglot pentru ca acestea nu au pereti despartitori inauntru si poti pune orice fel de fard oricat de mare ar fi. 


 Iata un  ciorchine cu toate fardurile Melkior pe care eu le detin impreuna cu nuantele fiecaruia; mai jos aveti swatch pentru toate nuantele.



De la stanga la dreapta: metalic green, mat olympian blue, mat coral, mat lavender, mat lilith.


De la stanga la dreapta: mat natural skin (este o culoare nude, nuanta pielii, aproape ca nu se vede pe mana), mat autumn sunset, mat alien, brown sugar, mat old brick, mat maroon.


Ce spuneti? Va tenteaza? 
Denisa

You Might Also Like

9 comentarii

  1. Uhm...Esti sigura ca e autumn sunset ala? Nu de alta, dar al meu e mult mai inchis. Cel din poza ta seamana mai degraba cu Mat Peach.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si al meu e mult mai inchis, am avut lumina proasta si de aici pozele nu foarte exacte.

      Ștergere
  2. Si mie imi plac. Am natural skin, soft peach (o nuanta rara, de obicei peach.urile sunt mai inchise), old brick, red leaf, lilith(ambele ft unice in lumea machiajului) si alien (cea mai tare nuanta de verde-albastrui sau teal, n.am mai vzt asa ceva) <3

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt super!!!! ❤❤❤ le ador

    RăspundețiȘtergere
  4. cum rezista? se pot folosi pentru machiajul profesional?

    RăspundețiȘtergere

Ma intereseaza parerea ta. Te rog, spune-o printr-un comentariu.