Camașă în pătrățele și tocuri înalte

11:10




Aceasta sunt noua eu.

Ni se întâmplă tuturor să ne dorim foarte mult să ne modelăm, adică să ne formăm un stil vestimentar propriu, să avem un miros specific și un fel de licență poetică (asemeni poeților, of course). Eu, cel puțin, sunt încântată de obiceiuri și principii, în general. Admir persoanele care trăiesc după niște idei bine definite. Desigur, acest lucru nu înseamnă că trebuie să fim fixiști, dar să știi să ții la ideile tale și să le argumentezi e un lucru mare în zilele noastre (atât de schimbătoare).

De cand am intrat la facultate tot încerc să mă reinventez. Încă nu mi-am format un stil dar consider ca potecuța am cam văzut-o și doar încerc să merg pe ea.

***

Astăzi vreau să vă arăt o pereche de tocuri pe care le îndrăgesc tare mult și pe care încerc să le port mai des. Sunt tot timpul pe drum și atunci nu îmi permit să îmi supun picioarele unui chin de tocuri înalte și subțiri, dar acestea sunt foarte comode; nu îți trebuie nimic mai mult într-o zi la birou sau la 2 cursuri la facultate.










Cămașă KURTMANN // Pantaloni ZARA // Încălțăminte NEW LOOK // Geantă PARFOIS // Banderolă KURTMANN

You Might Also Like

2 comentarii

  1. Ungureanu Madalina13 octombrie 2015 la 11:45

    Super dragute sunt botinele. Am si eu unele asemanatoare de la H&M si sunt intradevar super comode. Imi esti tare simpatica si te urmaresc cu mare drag pe blog si pe youtube. Pupici😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ce ma buuucuuur ca iti plaac! :D sunt cele mai comode tocuri ever
      si eu citesc cu drag toate comentariile! :*

      Ștergere

Ma intereseaza parerea ta. Te rog, spune-o printr-un comentariu.