Paleta de 15 corectoare

08:00


Paleta de 15 corectoare este discutată astăzi pe simadenisa.blogspot.ro!


Long time, no review? Cum se poate așa ceva?!

***

Am primit multe întrebări de genul Unde găsesc și eu o paletă de blush-uri/ corectoare ieftină? și aproape de fiecare dată v-am îndreptat spre genul acesta de produse. Probabil că nu vă inspiră încredere și, sincer, pe bună dreptate! Cum să îți inspire încredere un produs care se găsește peste tot pe internet și la un preț exagerat de mic? (Btw, am review și pentru paleta de blush-uri chiar AICI)

Am această paletă de corectoare de prin Decembrie cred și sunt destul de mulțumită de ea! Am folosit-o pe post de corector (bineînțeles) dar și pentru a îmi contura fața sau în loc de ruj și a funcționat foarte bine în toate situațiile (știți că eu sunt pro multi task products).


Nici nu știu de unde să încep. 
Această paletă este varianta de 15 culori (există și mai mare și mai mică) și cuprinde o nuanță de alb (care, după mine, este iluminatoare), o nuanță de verde (pentru estomparea roșeții), o nuanta de lila (pentru neutralizarea petelor gălbicioase) iar restul sunt nuanțe variate de corector clasic astfel încăt orice nuanță a tenului să își găsească o pereche. 

Îmi place foarte mult gama variată de culori pentru că atunci când mai machiezi din când în când, ca mine, ai nevoie de diferite nuante pentru a acoperi zonele cu probleme.

Îmi place faptul că produsul este unul destul de tare, solid și reușește să acopere destul de bine.

Îmi place că nuanțele mai închise se pretează foarte bine drept produs de conturare a feței pentru că se iau greu pe pensula pufoasă și astfel previn aplicarea în exces și deranjantă. 

Ce nu îmi place este că este foarte puțin produs în fiecare pastila. Dacă vă uitati la randul de jos, a doua pastilă veți vedea care este nuanța mea. Desigur, din Decembrie și până acum nu am folosit zilnic acest produs, altfel ar fi fost mult mai goală.

Ce îmi place și mai mult este că prețul este foarte prietenos: aproximativ $4.

Ce spuneți? Worth a shot?





You Might Also Like

4 comentarii

  1. Ma asteptam sa fii dezamagita, poate o incerc si eu in curand, daca e asa ok! :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. din contra! eu am vazut-o la Anda Zelenca pe youtube si o lauda nevoie mare asa ca am zis ca trebuie sa o incerc! mi se pare utila utila :D

      Ștergere
  2. Buna! De unde ai achizitionat produsul?

    RăspundețiȘtergere

Ma intereseaza parerea ta. Te rog, spune-o printr-un comentariu.