Lansare Tesori d'Oriente

19:33


Vă invit să descoperim împreună cele 6 arome orientale aduse de produse originare Italienești. 


Am primit acum câteva săptămâni un mesaj prin care eram invitată la un eveniment, dar nu aveam prea multe detalii. Cu o săptămână inainte de eveniment, am aflat că aveam de descoperit 6 puncte de pe hartă

Ajunsă la fața locului descoperim o atmosferă caldă, comodă și primitoare și multe alte surprize. Lansarea produselor Tesori d'Oriente a fost vedeta zilei alături de tatuajele Henna pe care ni le puteam face sau dansul oriental făcut de fete. 

Gamele sunt 6 la număr, eu v-am lăsat poze cu 4 dintre ele. Produsele sunt frumos împachetate (știți că eu mă dau în vânt după ambalaj). Gelurile de duș sunt în sticle solide, ceva aliaj. Nu am mai văzut un gel de duș îmbuteliat așa și mi-a lăsat o impresie foarte frumoasă. 

Incă o treabă care m-a impresionat este apa de toaletă Fior di loto (Floare de lotus). Eu nu obisnuiesc să mă las impresionată de prea multe parfumele, dar pe acesta l-am cam lăudat. 

Vă las aici și prețurile de la gama Fior di loto pentru că aceasta mi-a plăcut mie și pentru ca prețurile sunt aceleași indiferent de gama care vă place vouă:

Gama conţine:
Cremă de baie 500 ml, 18.60 lei
Apă de toaletă 100 ml, 26.04 lei
Deodorant 150 ml, 11.41 lei
Gel de duş 250 ml, 11.53 lei
Cremă de corp 300 ml, 24.80 lei




Tatuajele Henna au fost o maare surpriză pentru mine. Îmi place să ajung la salon, să mă îngrijesc de aspectul meu exterior dar marea majoritate a lucrurilor mi le fac acasă pentru că îmi este mai comod și așa se face că niciodată nu am ajuns la cineva să îmi facă un astfel de tatuaj. 

Minunata domnișoară responsabilă de această podoabă este Aliyah căreia îi mulțumesc mult! Dacă vreți să vă faceți și voi să știți că v-o recomand pe ea cu mare drag! Lucrează frumos, repejor și are multă răbdare! 



Voi știți aceste produse? Cum vi se par?


You Might Also Like

0 comentarii

Ma intereseaza parerea ta. Te rog, spune-o printr-un comentariu.