Flormar Perfect Coverage Fond de ten - Review

21:30

Un fond de ten bun nu este neapărat scump!


Am avut ocazia de a testa fondul de ten de la Flormar Perfect Coverage prin intermediul a două mostre (nuanța pastelle și nuanța soft beige). Pastelle mi s-a potrivit la fix, dar pentru zilele în care m-am bronzat a fost mai potrivit Soft Beige.

 Acoperirea este mare spre foarte mare. O pompiță este mai mult decât suficientă să acoperiți toți munții de imperfecțiuni pe care îi aveți pe față și puțin pe gât. Să recunoaștem, trebuie să definim ce înseamnă acoperire mare pentru fiecare om. Pentru mine acoperire mare înseamnă aspectul acela de photoshop (aproape) pe care unele fonduri de ten îl oferă. Îmi place dar mi se pare potrivit pentru ședințe foto și nu pentru machiajul de zi cu zi. 

Când aplic acest fond de ten pun foarte puțin produs direct pe pielea de pe față și apoi îl întind cu o pensulă de buffing. Mi se pare combinația ideală dar încă nu am încercat aplicarea acestui fond de ten cu un burețel. 
Rezistența sa a fost cam tricky în sensul că la început îl iubeam foarte tare și îl foloseam intens. Ulterior am observat că, deși rezista toată ziua pe față, în momentul în care începe să lucească, se ia foarte ușor pe haine și mâini și nu e tocmai plăcut. Întâi că nu îmi place să mă murdăresc așa, una două și în al doilea rând mă cam enervează cum lucește după câteva ore (destule ore). Dacă sunteți dispuse să folosiți șervețele antisebum și o pudra, sunteți safe. 

Prețul este foarte bun! Să plătesc între 50 și 60 de lei pentru acest fond de ten în magazin mi se pare convenabil. Probabil că îl veți găsi și mai ieftin pe magazine online de genul 1001 cosmetice. 

Concluzia: Personal, mie îmi place acest fond de ten foarte mult și intenționez să mi-l achiziționez! 

Voi îl aveți? Ce părere aveți despre el?

You Might Also Like

0 comentarii

Ma intereseaza parerea ta. Te rog, spune-o printr-un comentariu.