Ținută pentru zi călduță

01:01

Se duc și ultimele zile din toamnă și cu ele și culorile ruginii și arămii ale naturii.

De fiecare dată când se termină vara și vine toamna mă lovește melancolia. Acum se termină toamna și vine iarna și mă lovește depresia 😂. Nu mă împac prea bine cu anotimpul rece: trebuie să mă îmbrac gros, gros când ies din casă, factura de întreținere crește, de noroiul și mocirleala de afară nu mai zic, ziua este mai scurtă și motivele pot continua să apară. Vă dați seama că pentru outituri voi fi nevoita să ies în miezul zilei din casă? Of..

***
Această zi a fost una de muncă, am filmat, am făcut poze și seara m-am pus pe editat. Dacă sunteți curioase unde am făcut pozele să știți că această imagine de poveste este în cartierul Cotroceni!
Pantalonii sunt my always go to jeans adică cei de la Pull and Bear, jacheta este de la Stradivarius, ghetuțele de la H&M iar bluza de la Bershka.












Jachetă Stradivarius // Bluză Bershka // Pantaloni Pull and Bear // Ghetuțe H&M

You Might Also Like

0 comentarii

Ma intereseaza parerea ta. Te rog, spune-o printr-un comentariu.