Cum trebuie sa arate manichiura de revelion

14:40


La fel ca machiajul, o manichiură frumoasă este de apreciat!
***
Ne-am făcut programare la un salon pentru toate: păr, epilare, machiaj.. și am uitat de unghii. Dacă pedichiura poate să intre în noul an nefăcută, manichiura o să fie la vedere toată seara și trebuie să ne îngrijim de aspectul ei. 

Din ce în ce mai multe persoane optează pentru manichiura cu tips și gel. În acest segment opțiunile sunt infinite. O programare din timp la o profesionistă vă va scuti de multe griji. Dacă nu vă place forma unghiei voastre, domnișoara de la salon poate să o modifice după bunul vostru plac atunci când vă construiește unghia cu tips și gel. Dacă aveți în minte un model anume, din nou nu cred să fie o problemă! Luați cu voi o poză a modelului pe care îl vreți și în puțin timp unghiile vor arăta după placul inimii. Și partea cea mai bună este că această manichiură va ține mult timp, două sau trei săptămâni, apoi trebuie să mergeți la întreținere sau să vă dați jos tipsul.

Dacă nu aveți o idee despre cum vreți să arate unghiile voastre din nou nu este problema! Domnișoara vă va aranja unghiile astfel încât să vă placă și să meargă la mai multe ținute.



Dacă nu ați apucat să vă faceți o programare, nu vă place să mergeți la salon pentru unghii sau din orice alt motiv ați rămas cu unghiile nefăcute și singura soluție este să vă îngrijiți singure acasă, din nou nu văd unde este problema! 

Eu îmi fac mereu unghiile acasă doar pentru că am multe oje și ar trebui să le folosesc înainte să se usuce, pentru că este mai comod să le fac seara în timp ce mă uit la un film în loc să îmi rup 2-3 ore în miezul zilei pentru o programare și pentru că dacă una dintre unghii se strică a doua zi am oja deja acasă și pot sa-mi refac manichiura. 

Dacă pentru manichiura de zi cu zi putem să ne jucăm cu unghiile noastre, pentru petrecerile de acest gen mai bine ne documentăm puțin înainte. În funcție de nuanța pielii noastre, de hainele și accesoriile pe care le alegem dar și de localul în care mergem vom alege o culoare care să ni se potrivească. 

Vă sfătuiesc să alegeți culori și modele clasice:
  • roșu lucios (diferite nuanțe de roșu) este mereu o alegere bună dacă aveți un outfit nu foarte colorat și un machiaj mai simpluț, clasic;
  • nude sau lac transparent sunt două opțiuni extrem de bune dar și pretențioase; unghiile trebuie să fie curățate foarte bine iar cuticulele nu trebuie să arate altfel decât foarte bine îngrijite. Deși este o manichiură simplă, este pretențioasă dar merge foarte bine la orice ținută ați alege;
  • o nuanță lucioasă închisă cum este negrul sau orice nuanță care bate spre negru s-ar putea să fie o alegere care să meargă la multe outfituri dar este ceva mai îndrăzneață și s-ar putea să nu meargă cu un machiaj prea încărcat pentru că riscați să fiți vulgare;


Pentru că o să merg la munte câteva zile revelionul acesta, voi avea mai multe outfituri așa că am ales varianta safe. Mi-am făcut unghiile cu o ojă de la Rimmel London, mai exact nuanța rain rain go away peste care am aplicat un strat de top coat de la Ciaté.

Voi ce alegeți?

You Might Also Like

0 comentarii

Ma intereseaza parerea ta. Te rog, spune-o printr-un comentariu.