Gift guide - Cadouri de Craciun pentru EA

12:06


Acum 2 ani am depășit un record personal, 27 de cadouri sub brad de dat! Trebuie să vă spun că aratau așa frumos încât nu voiam nici să le ofer destinatarilor și nici săa le desfac. Bradul meu de acasă era tare bogat și frumos. Eh, dar asta se întâmpla în seara zilei de 24 Decembrie. 

Chiar îmi place să dăruiesc cutii frumos împachetate, cred că într-o viață anterioară am fost soția Moșului. Și Moșul chiar exista. Vă spun asta pentru că pe lista destinatarilor am și copii mai mici care îl așteaptă în fiecare an cu mare entuziasm așa că eu și prietenul meu, de obicei, așteptăm o oră târzie de genul 2-3 a.m. și mergem să le plantăm cadourile sub crenguțele verzi. Părinții știu, desigur. 

Îmi pare rău că nu sunt dimineața în casele fiecărui om căruia îi pregatesc cadouri pentru că sunt curioasă de reacții.

***

Că tot sunt în căutare de cadouri iar lista este mai plină în partea feminină decât în cea masculină, am zis că ar fi util un gift guide și am început cu ele, cu doamnele si domnișoarele. Nu vă temeți fetelor, plănuiesc ceva și pentru ei, bărbații din viața noastră!

LATER EDIT: Am publicat articolul cu 10 cadouri pentru EL.

Vizionare plăcută!


You Might Also Like

0 comentarii

Ma intereseaza parerea ta. Te rog, spune-o printr-un comentariu.