Rujurile care mi-au furat buzele!

08:00


Anul acesta am vrut, am vrut așa de tare să mă abțin de la cumpărături de cosmetice pentru că, drept să vă spun, chiar nu prea am nevoie! La capitolul eyeliner și anticearcan stau mai prost că în rest mă cam dau produsele afară din casă. O pasionată de machiaj nu ar zice, dar o fată care are un fond de ten, o pudra și un creion acasă s-ar distra puțin in sertarul meu.


***

Na, ce să vă spun. De vinerea neagră m-am lăsat convinsă de o prietenă să încerc produse noi. Mă uit la rujurile Matte me de la Sleek cam de când au apărut și tot de atunci încerc să mă conving că nu am nevoie de ele, am înlocuitoare perfecte. Dar cum să te mai convingi când este perioada în care toți facem cumpărături și mai sunt și reduceri? Am picat în plasă și mi-am luat acest doua foarte frumoase culori și o mascara pentru sprâncene dar despre aceasta vorbim într-o altă zi.

Nuanțele sunt birthday suit (stânga) și fandango purple (dreapta). Ambele sunt culori care bat înspre roz și ambele m-au cucerit de la prima vedere. 

Birthday suit l-am cumpărat pentru că eu în continuare cred că sunt în continuarea nude-ului perfect și refuz să mă mulțumesc cu Viva Glam II de la MAC. 

Fandango purple l-am cumpărat pentru pigmentul său. Drept să vă spun credeam că este ceva mai desaturat, când colo wow ce culoare aprinsă! Gata să aducă la viață și cea mai ofilită floare. 

Că tot veni vorba de flori, vedeți ce ghiveci frumos am? L-am primit cu ocazia frumoasei întâlniri a bloggerițelor și vloggerițelor de beauty din București pe care Ioana Dumitrache o organizeaza în fiecare primă sâmbătă din luna Decembrie. Dar despre acest eveniment va voi povesti în zilele viitoare. 



Nu încape îndoială, culorile sunt mate! Mate rău, pot să și usuce dacă nu vă tratați buzele cum trebuie!

Aplicatoarele nu sunt punctul forte al acestui produs dar slavă cerului că există pensule de buze. În pozele de mai jos m-am chinuit totuși cu pensula din dotare. 

Produsul este lichid și cremos la început dar trebuie lucrat relativ repede cu el pentru că odată uscat, nu se mai ia de acolo. Partea bună este că gradul de pigmentare este același indiferent de câte straturi pui.

În fine, după ce mi-am aplicat ambele culori, am decis să mă întorc la birthday suit și să plec la facultate. Pe drum se uscase așa tare că nici nu îl mai simțeam. Ba chiar am dat să îmi ating buzele și când m-am uitat pe degete nu se transferase nimic - nimic!






Rujurile acestea mi-au furat buzele, serios! Le lipsește mirosul și aplicatorul ca să înlocuiască preferatele mele Lip Cream de la NYX. Oh, dar nuanțele... trebuie să le încercați!

You Might Also Like

4 comentarii

  1. Am si eu acele culori de la Sleek si m-am indragostit de ele <3

    RăspundețiȘtergere
  2. hmmm te dai cu vreun contur de buze? eu n am un contur foarte bine definit la buze si se vede aiurea..adica nu reusesc sa ma dau fara sa mi stric machiajul cumva :)))))))))

    RăspundețiȘtergere
  3. Daa, mereu folosesc contur. Mai ales pentru rujurile mate ai inchise :)

    RăspundețiȘtergere

Ma intereseaza parerea ta. Te rog, spune-o printr-un comentariu.