Cum transformăm un ruj lucios într-unul mat

13:23


Am câteva nuanțe de rujuri atââât de frumoase! Dar sunt lucioase sau sidefate și nu prea întind mâna după ele...


...înseamnă că trebuie automat să mă duc să cumpăr altele, nu? 
Nu! Bineînțeles că nu! Cu produsele potrivite, putem avea un ruj în numeroase texturi, trebuie doar să ne jucăm cu cât mai multe combinații pentru a ajunge la cât mai multe finish-uri și a face cât mai multe descoperiri. Asta îmi place să fac atunci când mă plictisesc, să încerc lucruri noi în materie de machiaj. 

Cum ajungem de la un ruj lucios, de exemplu, la unul mat? 
Aveți nevoie de un ruj, bineînțeles, și de pudră translucidă.


Pentru demonstrație, eu am folosit aici un ruj lucios de la melkior care se întâmplă să aibe și particule de sidef în el. Am aplicat creion și apoi rujul, pașii normali în machiajul buzelor.



Am aici pudra translucidă de la Flormar pe care o iau cu o pensulă cu peri naturali, dar putem să folosim și degetele. Exact ca în poza de mai jos aplicăm produsul pe buze. 


Dacă aplicați pudra doar pe o buză și apoi vă atingeți buzele între ele, rujul liber se va transfera peste pudră. În cazul meu, rujul de pe buza de sus s-a transferat pe buza de jos pentru că acolo era pudra pusă și avea de ce să se lipească, de o suprafață mată. Cel mai bine este să puneți pudră pe ambele buze și apoi să vă atingeți buzele între ele (după ce ați pus pudră) pentru a o face să intre în ruj și să îl facă mat. 


Acesta este rezultatul final. Ce credeți? 


You Might Also Like

0 comentarii

Ma intereseaza parerea ta. Te rog, spune-o printr-un comentariu.