S-a deschis Therme!

10:17

Therme este cel mai mare centru de relaxare, wellness și entertainment cu apă termală din Romania și s-a deschisi, ghiciți unde, lângă București, în comuna Balotești. 

***

Pe 13 ianuarie am avut ocazia să particip la o mică vizită a locației înainte de deschiderea de pe 14 ianuarie. Vă spun încă de pe acum că am rămas cu ochii acolo de când am plecat. Pozele care urmează (mai puțin a șasea și ultima) sunt făcute cu telefonul, așadar, nu sunt trucate, nu arată nimic altceva decât ceea ce este Therme.


Complexul este construit pentru a satisface dorințele câtor mai multor persoane, având o capacitate de 4000 de locuri în total. 
Investiția de 50 de milioane de euro se ridică la nivelul așteptat fiind împârțit pe 3 zone mari:

Galaxy este noul sinonim al distracției! Avem la dispoziție 16 tobogane (numărul acestora va crește la 20 în viitorul apropiat), dintre care 7 sunt pentru copii. Toboganele sunt foarte diverse: mai ușoare, liniștite, gradul de nebunie al acestora crescând treptat; aveți tobogane unde se folosește colac, altele unde nu este nevoie de acesta și aveți chiar posibilitatea de a face întrecere pe acestea. Eu sunt ușor înspăimântată de carusele și lucruri similare, dar acestea sunt semaforizate și la fiecare gură de tobogan este cineva care se asigură că cel dinainte este departe de a fi în pericol de persoana din spate. 

The Palm este de departe zona mea preferată! Fiind o fire mai calmă, la locul meu, am sorbit din privire fiecare palmier, fiecare baldachin, fiecare șezlong și, mai ales, minunatul bar din piscină. Această zonă este destinată adulților și copiiilor peste 16 ani, pentru cei sub această vârstă este permisă trecerea doar dacă sunt cu un părinte; regulile sunt ceva mai stricte tocmai pentru că se dorește a fi o zonă de relaxare. Piscina are 130 cm adâncime, în teorie nu este gândită pentru înot, ci pentru relaxare. Pe lângă barul din piscină, pe laturile acesteia sunt instalate șezlonguri la nivelul apei, astfel poți sta întins dar tot în apă. 

Elysium este a doua zonă a mea preferată. Saună, masaj, tot ce vrei după o săptămână grea la birou sau, de ce nu, după o zi întreagă de lucru! 

Programul lor este foarte permisiv, într-o zi obișnuită, de 8 ore de muncă, aveți posibilitatea de a beneficia de serviciile Therme pentru că acesta este deschis 09:30 - 23:30 în timpul săptămânii iar vineri, sâmbătă și duminică 08:00 - 01:00




Credits: Stefana

Suma pe care o veți plăti pentru o zi la Therme mi se pare decentă. Tariful crește sau scade în funcție de serviciile de care vreți să beneficiați și timpul petrecut acolo. De exemplu, dacă vreți să petreceți o zi în zona Galaxy veți scoate din buzunar 54 de lei sau 44 de lei pentru 4.5 h. Dacă ați ales pachetul pentru 4.5 h și v-ați dat seama că ați depășit timpul, nu vă faceți griji pentru că tariful pentru jumătate  de oră (luni - joi) este de 2.5 lei sau (vineri - duinică) 5 lei.
Dacă vreți să beneficiați de toate cele trei zone ale complexului, veți achita o sumă de 83 de lei pentru toată ziua sau 73 de lei pentru 4.5 h
Eu o să optez pentru pachetul The Palm pentru că voi plăti 64 de lei pentru toată ziua sau 54 de lei pentru 4.5 h și am acces în zonele The Palm și Galaxy. 
Dacă v-ați luat un pachet ce nu vă permite accesul în una dintre cele trei zone și vreți totuși să mergeți, puteți schimba sectorul în schimbul a 10 lei.
Mai multe detalii despre tarife găsiți aici.

Frumusețea acestor servicii este că, pe lângă faptul că vestiarele sunt foarte frumoase și suficiente pentru toată lumea, la intrare veți primi o brățară cu un cip unic cu care veți putea beneficia de toate serviciile Therme fără să plătiți pe loc (cu această brățară vă veți încuia sau deschuia și vestiarul). Urăsc să umblu cu portofel sau bunuri de valoare cu mine, așa că am să îmi las portofelul în vestiar și telefonul sau camera foto în vestiarul wireless (da, au un vestiar doar pentru încărcat telefoane și alte chestii) și am să merg la bar sau la restaurant (au o mâncare foarte bună!) doar cu brățara. Îmi comand ce îmi doresc, barmanul îmi scanează brățara și, la final, înainte să plec, voi achita totul.

Pentru că vestiarele sunt monitorizate permanent, dacă cineva încearcă să își însușească ceva ce nu îi aparține, o persoană de la pază este anunțată în timp util și merg în zona indicată pentru verificări.



Nu știu dacă vouă vă surâde ideea de a petrece câteva ore aici, dar mie îmi sclipesc ochii doar uitându-mă la poze. Aștept cu nerăbdare să merg și să le încerc serviciile pentru că par promițătoare. Voi ce părere aveți? 

You Might Also Like

1 comentarii

Ma intereseaza parerea ta. Te rog, spune-o printr-un comentariu.