Sabon te duce la Marea Moarta!

11:36


Dacă vă era dor de vară și de o senzație fresh, vă invit să testați noile produse din colecția Dead Sea de la Sabon. Aceasta ne îmbogățește sertarul din baie cu 8 produse interesante:

Mască cu nămol pentru corp ce promite să ajute cu calmarea pielii, reînnoirea celulară și îmbunătățirea texturii. 
Loțiunea micelară pentru corp este exact ce vă trebuie pentru hidratarea pielii și prevenția deteriorării celulare (știți că v-am spus eu câte ceva despre esențiale pentru iarnă).
Uleiul de duș nu trebuie să vă lipsească. Eu am luat-o razna și am cam 9 produse pentru duș dar abia aștept să îl încerc pe acesta.
Masca exfoliantă 3 în 1 promite o piele calmă și delicată la atingere iar crema hidratantă vine în completarea acesteia dintâi. Iar dacă masca exfoliantă 3 în 1 nu vă convinge, această gamă mai are o variantă de exfoliant de față, de data aceasta, care promite să prevină îmbătrânirea pielii.
Crema de mâini minerală este ceva ce trebuie să aveți. Odată cu apariția iernii și a frigului, am dat iama în magazine după creme de mâini și, pentru că nu m-am putut decide la o anumită aromă, am acum câteva tuburi ce îmi vor ajunge o viață. Am pus în fiecare geantă o cremă de mâini (ca să mă asigur că am mereu una la nevoie) iar aceasta o să intre în rucsacul meu de călătorii. 
Am păstrat ce e mai bun pentru  final: exfoliantul de corp cred că este preferatul meu! Vă spun că, până înainte de Crăciun, exfoliantele și produsele de corp nu mă atrăgeau prea tare insă am încercat unul dintre exfoliantele lor de corp și m-am îndrăgostit. Este produsul pe care îl îndrăgesc foarte mult și îl folosesc săptămânal la dus. Abia aștept să încerc și noua formulă.

Principalele ingrediente se găsesc în Marea Moartă și în deșertul Iudaic: Dunaliella (furnizează vitamine și enzime și luptă împotriva razelor UV), Salicornia Eruopea (plantă bogată în vitamina C, pentru fermitate), Trandafir de Jericho (oferă hidratare), Ulei de Palmier (ce conține Omega 3), Mir Lypidami (proprietăți calmante), Chrysanthemum parthenium (purifică pielea).

Voi ce vreți să încercați mai întâi?




You Might Also Like

0 comentarii

Ma intereseaza parerea ta. Te rog, spune-o printr-un comentariu.