Urban Decay în Romania

00:52



Știrea aceasta a stârnit mult interes pe platformele de socializare iar vineri seara toate pozele de pe profilul meu strigau #UrbanDecayRomania, bineînțeles, și ale mele la fel. Eram împărțită în două: voiam să îmi bag nasul prin toate nuanțele de farduri și de rujuri și, în același timp, voiam să postez mult pe pagina de facebook și pe profilul de instagram doar, doar să vă transmit vibe-ul evenimentului. 



Lansarea renumitului brand Urban Decay a avut drept locație Promenada Mall vineri, 29 Ianuarie, ora 22:00. Din diverse motive, am ajuns mai devreme decât îmi programasem și, pe lângă faptul că mi-am cumpărat două bluze, am tras cu ochiul la pregătirea de dinainte. Vă spun drept că la 21:50 deja era aglomerație în magazin și multă lume afară făcând poze și vorbind despre același lucru la nesfârșit. 

Am intrat în Sephora și am știut imediat care este raftul cu frumoasele palete de farduri pentru că era plin ochi de doamne și domnișoare, fiecare încercând să testeze cât mai multe nuanțe. Cumva, mi-am făcut loc prin mulțime și am găsit-o pe Ioana Dumitrache (cu care am stat aproape tot evenimentul, veți vedea în clipul de la finalul articolului) care era deja toată glitter-ată la ochi și care, când m-a văzut, m-a pus să închid ochii și m-a umplut și pe mine de culoare!

Una peste alta, acum că știți că avem Urban Decay în Romania hai să vedem și prețurile produselor:

* Anticearcăn (99 lei); Fond de ten lichid/ pudră (160); 
* Paletele Basics (130 lei) iar paletele 1, 2, 3 și Smoky (230);
* Ruj/ Gloss gama Revolution (99 lei);
* Blush-urile Afterglow (140 lei);
* Creioanele de ochi 24/7 (93 lei);
* Fardurile de ochi (89 lei);
* Mascara Perversion (109 lei);
* Primer-ul de gene Subversion (99 lei);
* Paletele de față Naked (159 lei) - bronzer, highlighter, blush;
* Primer Potion - Primer pentru pleoape (92 lei);
* Spray de fixare/ control al sebumului (134 lei);
* Primer de față Pore Perfecting și Brightening & Tightening (136 lei);
* Paleta Electric - farduri de pleoape (198 lei);
* Paleta de blush Gwen Stefani (230 lei);
* Ruj Gwen Stefani (100 lei) și Creion de buze (89 lei);
* Paleta pentru sprâncene concepută pentru Gwen Stefani - bathwater blonde (125 lei);
* Liner cu glitter în 5 nuanțe diferite - absolut superbeeee!!! (94 lei);
* Brow Tamer - gel de sprâncene (109 lei);
* Paletele pentru sprâncene BrowBox (159 lei);
* Creioanele de sprâncene BrowBeater (99 lei).

Și acestea nu sunt toate produsele! În săptămânile ce urmează stocurile vor fi completate cu paleta de farduri de pleoape din colecția Gwen Stefani, Primer Potion în toate cele 4 versiuni (momentan există doar varianta Original), Pensulele din gama Good Karma, B6 Vitamin Complexion Prep Spray și gama Naked Sin.

Să vă spun și UNDE găsiți produsele Urban Decay: Sephora Mall Promenada, Mall Băneasa Shopping City, Mall Vitan, Afi Palace Cotroceni, Feeria și Magheru. Din ce știu eu, în perioada următoare produsele UD nu vor ajunge în alte magazine din București sau din țară. Don't stop dreaming, you may never know! Spor la cumpărături și nu uitați să vedeți filmulețul din seara lansării liniei de cosmetice precum și produsele!







You Might Also Like

2 comentarii

Ma intereseaza parerea ta. Te rog, spune-o printr-un comentariu.