10 Produse Premium pe care trebuie să le ai

23:36


Produsele premium, din punctul meu de vedere, sunt produse normale vândute la suprapreț pentru brandul pe care îl reprezintă (și pentru ambalaj, mă știți doar). Cu toate acestea, multe dintre noi preferăm să dăm ceva mai mulți bani pe un fond de ten premium pentru că ne gândim că este un produs mai bun. Nu puține sunt cazurile în care descoperim că, pe lângă faptul că am plătit 150 de lei pe un rimel, nici nu ne place și trebuie să ne căutăm altul. 

Am pregătit o listă cu 10 produse premium pe care trebuie să le ai. Toate sunt preferatele mele, toate au fost, la un moment dat, menționate în seria clipurilor Favorite (click) de pe youtube iar pe unele le-am recumpărat de câteva ori deja. 
  1. Too Faced Chocolate Soleil Matte Bronzer. L-am cumpărat acum un an și îmi place foarte mult, este probabil pudra de conturare după care întind cel mai des mâna (deși se potrivește mai bine vara pentru că mi se pare că are subton cald). Miroase a ciocolată, este foarte pigmentat și nu am auzit pe nimeni să îl aibe și să nu îl iubească. Se găsește la Sephora în magazin - 132 lei
  2. Too Faced Better than Sex Mascara. Tocmai mi s-a terminat și mă pregătesc să dau 109 lei (parcă atât costă) pe el. Este un rimel foarte intens, alungește și oferă foarte mult volum; este genul de rimel care chiar se vede, dar după câteva ore s-ar putea să se usuce prea rău și să mai găsiți bobițe mici pe zona cearcănelor. De asemenea, se găsește în magazinele Sephora.
  3. High Beam by Benefit este iluminatorul meu preferat. Pe lângă faptul că este cremos, se intinde foarte ușor, nu incarcă tenul și arată foarte natural. Îl folosesc pentru punctul cel mai înalt al pomeților, pentru iluminarea arcadei, arcul lui cupidon, colțul interior și pe oriunde se mai poate! Îl găsiți în magazinele Sephora - 125 lei
  4. Benetint by Benefit se găsește în mai multe culori și este un blush lichid dar pe care îl puteți folosi și pentru buze. Deși pătează pielea (trebuie să lucrați repede cu el și în cantități mici, eu folosesc degetele, de obicei) aspectul este natural, se vede de departe mai frumos decât un produs pudră. Îl găsiți în magazinele Sephora - 152 lei
  5. Too Faced Primed and Poreless. Am folosit acest primer acum doi ani pentru prima dată și am rămas uimită când o clientă mi-a spus că i-a ținut fondul de ten în loc pentru mai mult de 24 de ore (zburase cu avionul). Am terminat varianta full size, mai am puțin din cea travel size și, la fel, mă pregătesc să investesc într-un tub nou. Îl găsiți în magazinele Sephora - 136 lei
  6. Clinique Full Coverage Powder Foundation. Preferata mea încă din clasa a doisprezecea. Este foarte fină, matifiază foarte bine iar acoperirea este destul de mare încât să o pot purta cu doar o crema pe dedesubt. Costă undeva la 150 de lei și se găsește în magazinele Sephora.
  7. MAC Lipsticks în special cele mate. Eu am două dar intenționez să fac o vizită în magazinele MAC curând. #pink plait este un ruj mat, roz iar #viva glam II este o culoare nude, perlată, foarte frumoasă. Dacă nu vă coafează să dați 90 de lei pe un ruj să știți că mie mi se pare că rujuri mate ca la MAC mai rar se găsesc. Găsiți produsele lor la magazinele MAC din țară, desigur.
  8. Gimme Brow by Benefit îl am din August 2015 și îl folosesc aproape în fiecare zi de atunci. L-am primit de la Benefit, altfel nu l-aș fi descoperit pentru că nu aș fi dat atâția bani pe el fără să știu că este un produs despre care se vorbește. Gimme brow este o mascara pentru sprâcene (#medium) cu subton rece (ceea ce îmi place, mi se potrivește) care colorează sprâncenele și le ține în loc. Între timp mi-am luat un produs similar de la NYX despre care vă voi spune mai multe într-un alt articol dar long story short îl prefer pe ăsta de la Benefit. Îl găsiti în magazinele Sephora - 117 lei
  9. Too Faced Shadow Insurance. Numai eu știu câte și câte am auzit despre acest primer și puterile lui supranaturale. Este al doilea tub pe care îl am și este primerul meu preferat. Sigilează foarte bine fardul de pleoape, de când îl folosesc nu mi s-a mai întâmplat să mi se strângă fardul în pliu. Sephora îl vinde - 74 lei
  10. The Porefessional by Benefit este un primer pentru ten care vă va ajuta foarte mult dacă aveți pori mari, vizibili. L-a încercat și tatăl meu fără să știe ce este (și el are niște pori imenși) și era plăcut impresionat de aspect (apoi i-am spus că este un produs de machiaj și m-a întrebat imediat cu ce se dă jos, haha). Îl găsiți și pe acesta tot la Sephora - 152 lei/ 22 ml


Având toate aceste informații, sper că v-am oferit o direcție și că v-am scutit de bani cheltuiți pe produse ineficiente. Dacă știți că am omis vreun produs demn de menționat, vă rog să îmi scrieți în comentarii!

You Might Also Like

4 comentarii

  1. Foarte interesant , eu din tot ce ai prezentat am vreo 4 travel size de la benefit porefessional care mi se pare fenomenal , am mai dat si la alte prietene si au observat o diferenta si un ruj Mac pe care mi l am luat de ziua mea anul trecut , il am in nuanta Rebel si sunt absolut indragostita de el.Char se merita.



    lifeismakeup.com

    RăspundețiȘtergere
  2. Mary Lou Luminizer de la The Balm este foarte bun

    RăspundețiȘtergere

Ma intereseaza parerea ta. Te rog, spune-o printr-un comentariu.