5 produse de tip drugstore, dubluri ale produselor premium

09:00





Folosesc mascara pentru sprâncene de câteva luni însă de când le-am descoperit nu mai vreau să ies din casă fără acest produs pe sprâncene! În machiajul de zi am folosit, de multe ori, doar acest mascara pentru că, știți și voi cum e dimineața, timpul este scurt și treburile sunt multe. Deși am folosit inițial Gimme Brow de la Benefit (110 lei), am descoperit Tinted Brow Mascara de la NYX (37 lei) care este, în principiu, același produs. Diferențele sunt că mascara-ul de la Benefit are periuța mai mică și mai precisă și are un subton mai rece care mie mi se potrivește mai bine. Am citit online păreri cum că Tinted Brow nu ține sprâncenele în loc la fel de bine însă eu nu am o problemă cu el.


A, blush-uri: subiectul meu preferat în perioada aceasta (Dumnezeu știe de ce pentru ca nu mi se pare că mai am nevoie de alte nuanțe). Mi se pare că blush-ul Silky touch de la Essence (15 lei) se aseamănă cu Bella Bamba de la Benefit (152 lei), în primul rând, prin nuanță: același roz subtil, ambele la fel de pigmentate. Diferența aici este că blush-ul de la Benefit are niște irizații aurii foarte frumoase care lipsesc din cel de la Essence.


Am trecut și la pudre și trebuie să vă spun că am folosit cam un an de zile pudră translucidă tocmai pentru că voiam doar matifiere și nu și acoperire. Mi-a plăcut mult Translucent Powder de la Essence (20 lei) și care s-a terminat iar acum am varianta travel size de la Make Up For Ever, Poudre HD Microfinition (153 lei full size și 63 lei varianta travel - eu am primit-o la o achiziție în Madrid) și folosesc, în paralel, Invisible Loose Powder de la Flormar (38 lei) care, vă spun drept, mi se pare aceeași mâncare de pește. 


Folosesc Superpowder double face powder de la Clinique (150 lei) de aproape 3 ani și jumătate și, cu ocazia Școlii de Beauty Blogging din primăvară, am descoperit că pudra Infallible 24 de la L'Oreal Paris (aprox. 50 lei) este foarte asemănătoare: acoperă aproape la fel de bine și matifiază întocmai ca pudra de la Clinique. 


Ultimele produse (dar nu cele din urmă) de pe ordinea de zi sunt primerele pentru fardul de pleoape. Too Faced Shadow Insurance (74 lei) face o treabă excelentă și știți că este preferatul meu dar peste tot vuiește faptul că NYX High Definition HD Eyeshadow Base (37 lei) este un dupe excelent! 

Așadar, dragilor, dacă nu vreți să plătiți sume mari pentru aceste produse (necesare toate, dacă mă întrebați pe mine) acum aveti și variantele lor ceva mai ieftine.

You Might Also Like

0 comentarii

Ma intereseaza parerea ta. Te rog, spune-o printr-un comentariu.